FAQ

TUOTTEEN SAATAVUUS

OVATKO KAIKKI VERKKOSIVUSTOLLA LÖYDÄMÄT TUOTTEET SAATAVILLA?

Kyllä, kaikki sivustolla olevat tuotteet ovat varastossa. Varastopäivitykset reaaliajassa.

VOIKO MINULLE ILMOITTAA, KUN TUOTE ON TAAS VARASTOSSA?

Kyllä, sinun on käytettävä "Ilmoita minulle" -toimintoa suoraan varastossa olevan tuotteen arkilla.

VOIKO TILATA TUOTTEITA, JOITA EI OLE SAATAVILLA SIVUSTOLLA?

Ei ole mahdollista tilata tuotteita, joita ei ole saatavilla, lukuun ottamatta ennakkotilaus- tai tilaustuotteita.

LAIVAUS

MILLÄ OVAT TILAUKSESSA KÄSITTELYAJAT?

Tilausten käsittelyajat vaihtelevat yleensä 5/6 arkipäivän välillä, mutta pyrimme aina käsittelemään tilaukset mahdollisimman pian.

SAAPOIVATKO PYÖRÄT PURETTUNA VAI JO KOOTETTUNA?

Pyörät saapuvat valmiiksi koottuna, etupyörä on asennettava ja ohjaustanko suoristettu.

MITÄ TOIMITUSKULUT OVAT?

Toimituskulut lasketaan kassalla, koska ne vaihtelevat ostetun tuotteen paino/tilavuussuhteen mukaan.

MILLÄ KURIERIN KANSSA LÄHETYKSET TOIMITETAAN?

Käytämme erilaisten kuriirien yhteistyötä, jotka voivat vaihdella lähetysalueittain, käytettävät kuriirit ovat: GLS, BARTOLINI, DHL.

MITÄ TAPAHTUU, JOS PAKETTINI SAAPAA vaurioituneena?

Kun olet vastaanottanut paketin, tarkista, että kuriirin toimittamien pakettien määrä vastaa sitä
kuriirin itsensä ilmoittama. Mikäli huomaat vaurioituneen pakkauksen, ota vastaan ​​paketti "VARALLA" ilmoittamalla siitä kuriirille ja asiakaspalveluumme. Jos pakettia ei oteta vastaan ​​varauksella, emme voi välittää reklamaatiota lähetyspalveluun
vaurioituneen tuotteen varmistus ja mahdollinen palautus/vaihto tai
kadonnut varkauden vuoksi. Suosittelemme aina pakkauksen vastaanottamisen yhteydessä allekirjoittamaan "varauksella" tuotteen eheyden tarkistamiseksi, jos pakkausta avattaessa havaitaan vaurioita tai jälkiä, ne tulee ilmoittaa viipymättä ja dokumentoida kuvilla.

MITEN VOIAN SEURANTA LÄHETYSTÄNI?

Kaikilla toimituspalveluilla on seurantakoodi, joka lähetetään sähköpostitse lähetyksen tapahtumishetkestä lähtien. Saadulla koodilla on mahdollista seurata tilauksen tilaa (joillakin kuriireilla koodi on aktiivinen 24 tuntia toimituksen jälkeen).

MITEN ETTEEN, JOS PALAUTAN TUOTTEEN?

Kaikki tiedot palautuksista ja niiden toteuttamismenettelyistä löytyvät niiltä varatuilta sivuilta

MAKSUT

MITEN VOIAN MAKSAA TILAUKSESTA?

Kaikki maksutavat näkyvät kassalla, alla on joitain niistä: Luotto-/pankkikortit, Paypal, Pankkisiirto jne.

ONKO MAKSAMINEN LUOTTO-/PANkkikortilla TURVALLISTA?

Kun olet valinnut Luottokorttimaksutavan, sinut ohjataan suojattuun portaaliin, jossa tiedonsiirto on salattu ja arkaluonteisten tietojen käsittelyä kunnioitettava. Evolutionbikes.pl ei tallenna korttitietoja millään tavalla.

MITEN EDELLEEN MAKSUJA PANKISIIRTOLLA?

Pankkisiirtomaksuissa maksettava summa on tilauksessa ilmoitettu summa; maksu on suoritettava seuraavilla tiedoilla:

Otsikko: Evolution Bikes

Pankki: Unicredit Bank

IBAN: IT06V0200814906000101417742

Merkitse siirron syyksi tilaavan asiakkaan etu- ja sukunimi sekä tilausnumero.

VOIKO MAKSAA TILAUKSESTA TOIMITUKSESSA?

Ei, yrityksen valinnasta johtuen postiennakkomaksu ei ole mahdollista.